2009-10-22
 19:24:26

Ojsan dagen vart tog den vägen??

God kväll!

Ja denna dagen började stressigt hade ställt klockan men jag somnade om är så himla seg på morgonen nu för tiden orkar inte gå upp det tar emot jätte mycket. Sen gör det ju inte saken bättre att Casper kommer till mig varje natt o lägger sig fattar inte varför så i natt hoppas jag att han sover i sin egna säng.Hoppas kan man ju alltid :D

Sen var det dags att lämna barnen på dagis och sen stressa iväg till mötet som jag satt på från 9.30 -12.00 så jag kände mig ganska trött när jag var hemma vid 12.30 så det blev att slänga i sig snabb lunch för att sedan bege sig vidare till dagis för att hämta barnen var tvungen att åka förbi Johan med o hämta kärran. Sen när vi kom hem ifrån dagis så var det dags för att sätta fart med maten och sen har vi varit o handlat hem lite mat för det ekade tomt i frys o kyl men det var inte kul att vara o handla igen Casper han skrek o hade sig så det ekade i hela affären bara för att han inte kunde sitta i kundvagnen för maten var ju ivägen och han förstod inte det men efter ett tag lugnade han ner sig men då började Emilia att böka i stället hon skulle inte sitta kvar i vagnen o började springa omkring inne i affären o skulle hämta det ena o det andra.

Imorgon ska Johan jobba på dagis och jag vet inte vad jag o Emilia ska hitta på vi går nog ner till öppna förskolan tror jag fast jag har endel jag borde greja med så jag får se hur det blir måste även gå ut i tvättstugan o kolla o det finns någon tvätt tid för måste tvätta lite kläder.

Ha en bra kväll.
Kram


Emelie

Jo, det är också rätt bra men vi fastnade framför singing bee :)



PUBLICERAT: 2009-10-22, 20:34:46 | URL: http://pemzan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: