2009-10-23
 15:07:57

Öppna förskolan samt en massa papper

Hejsan!

Ja här sitter jag helt virrig i huvudet efter en ganska intensiv dag. Var först iväg till familjecentralen och var där ett par timmar gick hemåt vid 12 tiden för att hämta vagnen och sedan gå till banken för att begära en massa papper o sen så gick jag vidare för att hämta pappren på familjecentralen som jag hade fått hjälp med att skriva ut var typ 10 pappren så nu har jag här en hel hög av papper som jag ska greja med och fylla i som på måndag lämnas in för att be en bön att vi kommer att få igenom det jag söker till. Har även pratat med Caspers astma sköterska idag och hon i sin tur rådfrågade en läkare angående hans mediciner eftersom han blir sämre så nu har han fått en annan som heter Seretide så jag hoppas att den hjälper honom nu så jag ska medicinera honom emot det till vi ska dit i december för återbesök.

Nu sitter jag o klurar på vad vi ska äta börjar bli hungrig men om vi ska äta mat senare ikväll ensama så ja då blir det till att slänga i sig något lätt men vad?? Nu ska jag o Casper bege oss ut och köpa något att dricka hoppas ni alla har en bra dag.

Kram o Hej =)


Seretide

Seretide



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: