2009-10-09
 08:19:35

Redan fredag, vart tog veckan vägen?

God morgon!

Igår hann jag inte blogga var fullt upp o sen så orkade jag inte heller och ibland är det skönt med en bloggfri dag ibland och bara fokusera på det som är runomkring en för nuet. Igår så var jag på möte med arbetsförmedlingen och ska få gå en snabb kurs på två tillfällen för att lära mig att skriva cv vilket jag är kass på. Sen ska jag även få hjälp att hitta praktik eller i alla fall få fram nummer och sånt antar jag för det är jag själv som måste söka den vilket jag förstår. I onsdags så skickade jag in papprerna till skolan så nu får vi se om jag kommer in men pratade med syon och det lät inte omöjligt att jag skulle komma in eftersom jag har sökt så tidigt.  Så till våren kanske jag änntligen blir student,inte för att det kommer att bli enkelt men det kommer att gå bra hoppas jag i alla fall.

Idag ska jag ner till familjecentralen med barnen och väga Emilia samt att vara med på öppna förskolan en stund, är det jätte mycket folk så blir vi nog inte jätte länge för jag känner att jag orkar inte jätte länge. Måste försöka få tag på ett par stövlar till Casper för det är som sagt ett hål i dom och jag har ingen lust att ge en massa pengar för ett par stövlar och vet inte om vi har pengar att åka till skopunkten i Borås heller. Nu ska jag avnjuta en kopp the och några smörgåsar i lugn o ro innan Emilia ska väckas. Dagen kommer att vara fullspeckad så jag skriver nog inte mera innan kvällen ska försöka få tvättat alla kläder och förbereda inför söndagen då vi ska få besök. Ska bli så kul att träffas var ju en evighets evighet sedan så mycket som 4 år sedan :( men ska blir himla kul att träffas.

Ha en bra dag!
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: