2009-10-29
 19:35:58

Redan Torsdag kväll

God kväll!

Undrar om det går bättre att blogga nu tro :S Efter vi ätit lunch så åkte vi iväg till Johan på jobbet för att åter igen fixa min cykel som var platt :( så efter jobbet så åkte Johan o köpte en ny slang s i helgen så ska jag eller Johan sätta dit den nya slangen. Efter dagis så cyklade jag upp till Emma o våldgästade henne en stund o sen så åkte vi hem vid 16 för att laga mat blev pommes o hamburgare var gott faktiskt. Sen har vi inte gjort så mycket mera jag var tvungen att gå o köpa blöjor alla var slut eftersom jag tog det paketet jag hade hemma till dagis o sen har jag tagit mig en dusch o nu tänker jag sitta i soffan o kolla på tv o försöka ignorera att min mage kurrar.

För jag fattar inte att jag är konstant hungrig eller det är bra ca 1 timme efter jag har ätit sen vill magen ha mat men jag kan ju omöjligt vara hungrig :s ibland blir man fundersam. Har idag funderat på om jag kanske har fått magkattar igen då brukar jag må så här konstigt i magen o känna sig sugen på något mer eller mindre hela tiden. Ska avakta om detta inte går över annars så får jag köpa en omgång tabletter på apoteket o hoppas att de hjälper.  Undrar vad det är på dumburken idag. Ja just de det är ju lyxfällan det får man ju inte missa har inte sett någon trailer denna veckan så ska bli kul att se vem det handlar om idag. Har fortfarande ont i huvudet som jag skrev tidigare idag ska nog gå o rota upp två alvedon o sen sätta mig i soffan o mysa.

Hoppas att ni har haft en bra dag.


Kram Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: