2009-10-03
 20:49:25

Så himla trött o slut i kroppen

God kväll!

Bloggandet ligger verkligen på is känns det som just nu har inte haft tid eller ork att skriva idag har varit fullt upp denna dagen med. Man blir ganska trött i kroppen samtidigt som det är kul att de är fullt upp men imorgon blir en hemma dag med familjen har fått en massa banan lådor av några vi känner och dom ska vi försöka få hem så jag kan börja packa lite i lugn o ro eller om det blir det med två barn hemma men vill få ur lite ur bokhyllan för det är den det är mest i och sen ska jag börja med köket i lite stilla mak för rätt var det är så är det dags att flytta och man får panik över allt som är kvar att göra. Tänkte även börja lite med att flyttstäda vissa saker så man har det grövsta gjort eller vad man ska säga.

Idag annars så har jag varit på fyndmarknaden hittade massa sker till barnen kläder o lite pussel men jag hittade ingen overall så måste köpa en ny sådan men hittade i alla fall en vinterjacka till Casper och ett par termobyxor till Emilia som ser helt oanvända ut så jag hoppas att dom passar. Sen när jag var påväg därifrån så mötte jag Emma på stan som var ute i kikade lite på marknaden som var idag med jag var inte o kollade på den någonting för jag var helt slut när jag kom hem ifrån fyndmarknaden. Emma följde med upp på fika och sen blev hon kvar här tills kl var 18 :) tiden gick snabbt faktiskt barnen åt lördagsgodis och vi åt kycklingwok o ris till middag. Nu har jag precis varit på ica o lånat män som hatar kvinnor som vi ska kolla på och med det så säger jag godnatt. Skulle ha kollat på den filmen igår men jag orkade verkligen inte för jag kände mig helt död o de gör jag nu med men känner att jag vill göra någonting med Johan när vi har lite tid över o barnen sover.

Ha en bra kväll

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: