2009-10-16
 23:29:22

Sen kväll!

God kväll igen!

Jag borde ha gått o lagt mig för längesedan men jag fastande vid tvn men nu ska jag i alla fall ta och knyta ihop mig för idag har suttit och funderat en massa i mitt huvud ikväll o jag kommer inte fram till något vettigt så lika bra att gå o lägga sig inann Casper kommer upp igen eller att Emilia vaknar.

Jag har sån extrem lust att hitta på något känner mig väldigt rastlös ikväll vet dock inte varför för jag tycker att vi har gjort saker idag men det har tydligen inte hjälpt. Är ganska trött på att se dom här väggarna varje vecka är lixom ingen skillnad för mig på vardag som helg annat än att vi är hela familjen hemma men det är mysigt men samtidigt så uppskattar man helgen mera om man har jobbat hårt ett par dagar i veckan. Nej nu får jag ta och röja upp i sovrummet på min säng har lagt en massa kläder där sen blir det till att nana kudden.

Sov så gott.

Kram


sofia

Hoppas att ni får en underbar och mysig helg!=) kram Sofia



PUBLICERAT: 2009-10-17, 13:47:40 | URL: http://klantfia.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: