2009-10-29
 11:52:54

SKIT blogg

God dag!

Nu är det 4e gången jag skriver detta inlägg så jag kan nog snart vad jag ska skriva i sömnen sitter o skriver och allt blir bara tomt o sidan ändras.suck.

Men ialla fall så imorse begav vi oss emot dagis för att lämna Emilia och väl där upptäcker jag att mitt däck nästan är platt inte konstigt att det var trögt att trampa så vi fick åka till Johan på jobbet som fick pumpa i luft i däcket och så hoppas jag att det håller sig så för annars måste vi köpa ny slang till däcket.

Sen har vi inte gjrt någonting i princip Casper sitter här o kollar på barnkanalen samtidigt som han halv ligger i mitt knä han ser väldigt trött ut måste jag säga. Jag har så himla ont i huvudet idag men det är ju inte så konstigt heller eftersom det händer en massa i livet just nu men vräst av allt är det nog att man itne har pengar till att göra det man vill är helt sjukt att pengarna redan är slut innan månaden är slut och hur ska man klara av att leva en månad tills nästa pengar kommer? Har en himla massa saker som skulle behöva köpas o det går ju aldrig man får bara sälja av en massa sker hela tiden för att få det att gå lite bättre om man har tur.

Jag önskar verkligen att man kunde hitta ett jobb någongång så ekonomin kunde bli bättre eller att man får besked på att man har kommit in på skolan inte för att de gör någon skillnad ekonomiskt men jaja det ordnar sig väl någongång men man har ju något att göra i alla fall o slipper gå hemma varje dag o inte göra något vettigt annat än hushållet o barnen. Nej nu ska jag packa i ordning på en grej som vi ska åka till Borås i helgen o kanske tjäna några kroner på.

Ha en bra dag ska göra något vettigt innan man blir alldeles försoffad.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: