2009-10-06
 09:27:58

Skit natt

God morgon!

Gud vad jag älskar dom här nätterna det är det bästa som finns.INTE. Casper han vaknade vid 01 av någon anledning. Men sen började han hosta o hosta.Efter ett tag så sa han att han ville gå o lägga sig i sin säng o det tackar jag ju inte nej till precis. Men sen började Casper att ropa innefrån sitt rum o då väcker han ju så klart Emilia som blir klar vaken och ligger o babblar för fulla muggar så båda barnen har varit vakna till kl 04 imorse så det blev inte mycket sömn för någon i familjen i natt.

Dom får i alla fall vara hemma idag för Casper han hostar i ett och Emilia har inte vaknat ännu men ska väcka henne när jag har skrivit klart.Idag skulle ju en tant ha kommit hit på hembesök men jag ska ringa henne om en stuind o säga att barnen är hemma men att hon gärna får komma ändå men det kanske hon inte vill. Ska även snart ringa dagis men dom äter frukost där nu så dumt att störa mitt i det. Idag tänkte jag när vi ändå bara är hemma att jag ska ta o börja packa lite man kan ju inte börja nog för tidigt eftersom det tar mycket längre tid att packa än man tror o speciellt med två små troll som är överallt.

Ha det bra!

Kram


Ida

Uschdå vilken jobbig natt,är inget kul att inte få sova!



PUBLICERAT: 2009-10-06, 11:26:51 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: