2009-10-04
 21:23:05

Slöar dag! Ny design igen =)

God kväll!

Ja här sitter jag barnen sover och vi har haft en lugn hemma dag var ut på en promenad till ekhagen men höll på att blåsa bort samt att det började regna så det var bara till att trava hemåt igen. Idag har jag städat lite i köket och donat lite inne men har haft dålig ork börjar bli rejält förkyld det har nog brytit ut ordentligt nu hoppas ja i alla fall så att de kan gå över sedan. Jag har så himla ont i munnen med min tunga känns svullen o jag lespar när jag pratar Johan har skrattat åt mig många gånger så jag sitter tyst i stället. Barnen var rejält rastlösa idag skönt att de är dagis för dom imorgon så dom får leka av sig lite =)

Imorgon ska jag till tandläkaren och hoppas att dom har något bra att komma med eller att dom bara sliter ut tandställnignen för ja den behövs nog inte just nu. För jag känner att jag vill bli av med den NU.
Har gjort om min design på bloggen o en ny header hoppas att de blev bra är hyfsat nöjd =)

Blir ett kort inlägg här idag jag kollar på tv filmen på fyran :D

Kramar o god natt


ida

designen blev fin tycker jag! :)



PUBLICERAT: 2009-10-04, 22:46:06 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: