2009-10-05
 12:16:28

Tandläkaren o Telefon samtal

God middag!

Hemma igen från tandläkaren gick bra men gud så nervös jag var hatar att gå till tandläkaren speciellt när man har dragit ut på det så himla länge. Var inne hos tandläkaren i 10 minuter och då gjorde dom en massa avgjutningar av munnen och tog en hel del kort så för det besöket fick jag betala 347kr ;O men jag ska betala det nästa gång när allt är klart för den 29e oktober ska jag dit igen och då rycker ställningen bort gud vad jag längtar dit hoppas tiden går snabbt :D vi räknade ut i bilen att jag har haft tandställningen i 9år :O samanlagt shit vad tiden går :S Men dom ska i alla fall dra ur den o putsa tänderna och så ska dom limma fast en plast grej i över o underkäken för att allt ska hålla sig på plats.

Sen när jag stod i dörren o grejade med nyckeln i låset så hör jag hur telefonen ringer och det var ifrån det mötet vi var på för någon vecka sedan och imorgon ska hon komma hit och göra hembesök så när vi har kommit hem ifrån dagis så måste jag sätta igång att städa som tusan för det ser inte allt för bra ut måste i alla fall dammsuga och plocka undan en massa papper o kläder som har hamnat överallt. Hoppas bara att det går snabbt tills hon kan träffa Johan med för det ville hon göra ensam en gång o sen med oss allihopa när barnen är med.

Nu ska jag värma lite pizza som blev kvar ifrån middagen igår.

Kram o hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: