2009-10-05
 20:26:43

Telefonsamtalet :S

God kväll!

Ja det telefon samtalet gjorde mig nästan bara förvirrad :S men det var lite kul att det var en läkare som Emilia hade när vi låg på neo och hon kom ihåg Emilia hon frågade hur det var med henne o hur allt hade gått. Har träffat henne innan på barnmotagningen i Borås där hon nu jobbar men är nog inte många som kommer ihåg barnen ifrån början. Men kan ju bero på vårat efternamn det är ju bara vi i dom här trakterna som heter så.

Men i alla fall så sa hon att vi skulle sluta låta Emilia sova på dagen vilket hon bara gör ibland och oftast så är hon vaken på dagen och att vi skulle lägga henne mellan kl 20-21 men det tror jag aldrig att hon kommer att orka och inte vi själva men nu ikväll la vi henne 1 timme senare så vi får väl se hur det går i natt. Hon fick någon konstig hostattack när hon somnade in men hon har slutat hosta nu i alla fall så det var tur det gick snabbt över. Så nu ska vi testa detta i 1 månad så får vi se hur det går o blir det inte bättre så får vi höra av oss igen.

När jag stod o lagade middag så ringde det på dörren o där stod Emma o Jonathan och frågade om dom fick komma in blev lite förvånad men det var bara att kliva in.hehe. Men stod i telefonen när hon kom med läkaren så var lite osocial ett tag . Just nu så sitter jag o kollar på färjan är reklam som vanligt så då passar jag på att blogga lite som har blivit en stor del av min vardag konstigt hur man är men det är så himla skönt att bara skriva av sig om hur dagen har varit o tankar osv.

Emilia har för övrigt varit en ritkigt trotsig unge idag hon var som förbytt ibland blir jag rädd för henne när hon far fram o gör bus. Hon började slåss och greja o hon bara skrattade åt mig och sen så slog hon mig rätt i ansiktet o då blev jag arg och gick upp o satte henne i sin säng o det gillade hon inte kan jag lova jösses vad hon skrek men efter att ha suttit där en stund så lugnade hon ner sig var säkert 20 sekunder eller något innan jag började förklara för henne att man slåss inte då får man sitta här tills man är snäll, då blev hon ännu argare. Men hon lugnade sig när jag frågade om hon skulle vara snäll o om hon skulle komma upp sen så gjorde hon inte så mera så det var nog effektivt man känner sig så maktlös när man inte vet hur man ska hantera de hon håller på med och det blir bara värre när man säger åt henne.


Snart så ska vi kolla på Hollywod fruar på trean ska bli kul att se vad anna anka säger för kul idag hon hade väl anklagat sin exman för kidnappning enligt reklamen.

Ha en bra kväll.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: