2009-10-20
 21:42:58

Tisdag Kväll!

God kväll!


Gud vad jag har ont i magen har riktiga magplågor bara för att min kära man har mixtrat med smöret och hällt i ett halvt kilo vitlök eller något i det o det går runt i magen på mig det gör verkligen ont :( Dagen har varit rätt ok har inte gjort så mycket har städat i köket och sen var det dags att åka o hämta barnen på dagis först till Johan på jobbet för att fixa min cykel som helt plötsligt gick sönder bakbromsen hoppade ur läge o fungerade inte alls fick lite panik när jag inte kunde bromsa tur att man har en i fram med på cykeln =)

Sen var det dags för Casper att åka på sin gympa och jag och Emilia gick ut och hämtade Caspers medicin och sen så tog vi en promenad till okq8 för att poste lite paket och köpa frimärken sen så tog vi en promenix till ica och köpte balsam och bröd :D Sen tittade vi på bolibompa och sen så tog jag och Casper en dusch o sen blev det sängen för båda två eftersom dom valde att vakna klockan 4 imorse dom var trötta och griniga båda två :( Så gjorde ingen nytta att hålla dom vakna längre.

Nyss så kom mina två slickepotter hem som jag lämnade in som hade gått sönder och den lilla var så häftig färg på


Nu ska jag kolla klart på house och sen på hells kitchen om jag orkar kolla på det eller om jag somnar i soffan.

Ha en bra kväll.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: