2009-10-15
 20:56:15

Torsdagen bara försvann

God kväll!

Ja denna dagen sa bara sviss och så var det kväll. Imorse vaknade jag av Emilia som ropade mamma sen vaknade även Casper och ropade på mig och sa att Emilia vill dig något var ju gulligt. Emilia sov faktiskt hela natten o det var skönt faktiskt hon vaknde inte ens på kvällen när vi la oss så var skönt. Efter att ja hade lämnat dom på dagis så var det full fart fram till mötet jag skulle på 9.30 satt där till klockan var 12 var en massa prat hit o dit känns som mitt huvud skulle explodera av all info. Sen när jag kom hem så satte jag mig och kollade på sjundehimlen på 5an det brukar jag kolla på när jag är hemma och har tiden över är en himla bra serie som jag inte tror kommer att göra mera avsnitt har gått länge på tvn.

Sen var det dags att hämta mina små troll på dagis Casper har haft så svårt med sin andning dom senaste dagarna så hans astma har verkligen blivit sämmre så jag ringde till barnmotagningen innan idag bara för att få lite tips på hur jag skulle göra så jag ska öka på den blåa medicinen han har och om det inte hjälper så ska jag ringa till jouren eller till vårdcentralen imorgon. För när han själv kommer o säger att han har svårt att andas då är det inte bra och det syns på honom men det verkade som om medicinen hjälpte dom 2 doserna som han fick idag i alla fall. Fast jag vet inte hur länge som jag ska ge det men är väl så länge behovet finns så nu ska jag ta med en till dagis så att dom får ge honom medicinen innan han går ut och leker efter lunch. Dom sa att de var ok så jag hoppas att dom kommer ihåg att ge honom de med.



Sen när vi kom hem så har vi bara varit hemma jag var ner och köpte lite mjölk innan och nu ska jag kolla på tvn med Johan imorgon är han ledig var längesedan han var ledig en fredag nu så vi får se vad vi hittar på imorgon om det blir öppna förskolan eller om vi gör något annat vi har inte diskuterat det ännu.

Ha en bra kväll.
Kram


Anonym

Du glömde oss.. Hihihihi


Ida

Stackars Casper,hoppas att den ökade dosen har rätt effekt! Vad skönt att Emilia sovit bra :)



PUBLICERAT: 2009-10-15, 22:22:07 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: