2009-10-24
 23:12:01

TRÖTT

God kväll eller god natt som det blir för min del


Har varit en hektisk dag varit på dagis och grejat fram till 13 o sen var det bara hem och forstätta greja har städat i vardagsrummet och har tvättat o packat kartonger köket är rensat på saker i hyllorna som man inte ska ha kvar osv nu är det bara lite av det vi använder till vardags o bara några av varje sak. Sen ringde Emma o ville ha kaffe så hon kom över en sväng hon hade blivit barnledig helt plötsligt så hon hade varit o hyrt en film på hemmakväll och i stället för att hon skulle sitta hemma ensam o kika på den så tittade vi på den här den var faktiskt rolig shopoholic eller hur det nu stavas vet att jag ville se den när den gick på bio men det blev aldrig av. Casper har varit ängslig idag han hade lite feber innan men den försvann som en avlöning så vi får se hur han är imorgon men han har varit fullt aktiv som vanligt fast lite mera orolig eller hur man ska säga.

Imorgon bär det av till Husqvarna ska rusta med regnkläder osv för det ser inte ut att bli jätte bra väder blir en tripp till öb med för att kolla om dom har någon overall till Casper där dom hade extrapris i bladet så runt 10.30 tror jag vi lämnar stan sen vet jag inte när vi kommer hem. Men blir nog inte jätte sent.

Ha en bra kväll nu blir det sängen för min del

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: