2009-10-13
 21:04:13

Tyst och lugnt bara tvn som pratar

God kväll!

Denna dagen är snart gjord med tänk vad dagarna går dom bara rusar iväg är redan tisdag kväll tycker inte det var allt för längesedan det var tisdag sist inte känns det som en vecka i alla fall. Efter vi kommit hem ifrån dagis blev det att laga mat och sen ge sig iväg till Caspers bamse gympa och sitta där o kika vad han gör :D När vi kom hem så har här inte hänt mycket jag diskade lite så jag fick bort den och sen var det dags att förbereda barnen med mediciner och samt för att gå i säng dom somnade som stenar och sen dess har jag kollat lite på tv. Skulle ha packat men jag har inte kommit mig för fryser som tusan. Johan han sover som en sten andra kvällen i rad han somnar i soffan antar att det är mycket på jobbet o det gör ju inget att han sover men är så tråkigt att inte ha någon att prata med :(

Idag fick jag även veta att båda mina barn tillhör riskgruppen för svininfluensa vaccinet eftersom båda har astma och Emilia sitt hjärtfel så det känndes skönt att få reda på så på onsdag i nästa vecka ska vi upp och ge dom vacinet jag tror att jag ska be svärmor följa med för jag vet inte hur Casper är med att ta det så det kan bli spännande och hon kanske kan ta Emilia i värsta fall om han krånglar jag får ta med någon muta godis eller vad som helst dom trode att han skulle få den i armen eftersom han är sötrre nu.

Nu ska jag kika på tvn ha de jätte bra.
Kram


Ida

Skönt att veta att ni får vaccinet snart, vi kommer också få åt Wille eftersom att han har astma och sedan ska vi ta för att skydda Maja. Håller med om att det hade varit riktigt kul att träffas,men om vi någon gång ska neråt ska kanske? :)



PUBLICERAT: 2009-10-13, 22:36:57 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: