2009-10-21
 14:28:12

Utslagna barn o mamma

Hejsan!

Gud vad vi är trötta hela högen jag har så himla ont i huvudet och jag har suttit och knåpat ihop ett brev på datorn som jag ska försöka få utskrivet och en massa andra papper som jag måste få ur datorn himla irriterande att en patron är slut i skrivaren så havererar hela skrivaren bara för det*morr*

vaccinationen gick bra Casper blev lite ledsen när hon stack honom och Emilia med men nu ligger vi här på soffan allihopa och degar barnkanalen är på och barnen ligger under filtar o myser ser faktiskt ut som om dom är påväg att somna båda två. Jag är så himla sugen på att äta något riktigt riktigt gott riktigt mat på restaurant hade inte varit fel.

Nej nu ska jag greja lite innan jag blir försoffad helt o hållet.

Ha en bra dag.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: