2009-10-21
 08:47:17

vaccination

God morgon!

Natten har varit hyfsat Emilia låg o formligen skrek MAMMA flera gånger i natt fast hon var inte ledsen så hon somnade om efter ett tag. Casper har legat hos mig sen klockan 4 o sovit i alla fall det gjorde han ju inte igår. Sen kl 7 vaknade jag med ett ryck och kollade på klockan shit Johan ska ju till jobbet o vänder mig om och till min förvåning så ligger ingen Johan i sängen snacka om att jag blev fundersam för han brukar alltid säga hejdå och att jag brukar vakna till när han går till jobbet men inte idag måste varit trött eller något.

Nu ska jag gå upp på övervåningen och greja med tvätten som ska in i skåpen sen så ska vi upp till barnmotagnignen för att ta sprutan emot knorr sjukan på barnen och prata lite med astma sköterskan och sen så får vi se vad som händer ska träffa svärmor där uppe som ska ta hand om den ena busen när den andra är inne o tar sprutan så får vi hoppas att det går bra.


Ha en bra dag.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: