2009-10-05
 15:04:09

Väntar på att doktorn ska ringa

Hej igen!

Nu har vi kommit hem ifrån dagis och hjälp vad det blåste fick leda cykeln när jag kom ner på strandpromenaden för jag kom inte en meter :( Nu är vi hemma och jag har diskat och plockat lite småsaker som måste göras sen när Johan kommer hem så ska jag ta fram dammsugaren vågar inte börja med det nu för jag väntar på att Emilias läkare ska ringa angående hennes medicin vi började med för 2 veckor sedan och den har inte hjälpt det minsta så ska fråga om vi inte kan få något annat i stället i alla fall höra vad hon har att säga. Hoppas bara hon ringer men har man en avtalad telefon tid så gör dom väl det? Har aldrig haft en sådan tid innan.

När jag kom o hämtade Casper på dagis så upptäckte jag att hans stövel har ett stort hål i sig han måste ha fastnat i något i skogen när dom var ute så det blir till att köpa nya stövlar.suck.Pengarna bara rinner iväg dom vi inte har just nu ;( Men det är väl så det är att det är då allt händer som man måste fixa Casper är verkligen i stort behov av sin medicin men ja vad gör man när man inte har pengar till det?? Synd att medicin ska vara så himla dyrt får gå o råna banken.haha nej skämt o sido :P

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: