2009-10-28
 11:21:40

Vart har jag lagt mina hjärnceller??!??

God middag!


Ja ibland undrar jag vart jag har lagt mina hjärnceller total förvirring kallas det kanske?? Men i alla fall gick vi ner till biblioteket och jag hade tagit fram allt jag skulle ta med mig usb minnet och allt men när jag kom dit så hade jag det i alla fall inte med mig så vi fick vacker traska hem igen och sen när vi kom tillbaka ja då fungerar inte usb minnet i deras dator så jag gick helt i onödan med andra ord.

Sen gick jag o lämnade in alla pappren som jag har grejat med i en halv vecka typ känns det som men nu får vi se hur lång tid det tar innan vi får komma dit hon sa 2 veckor men jag vet inte om jag vågar hoppas på det. Men undrar hur jag ska göra med tandläkaren om vi inte har fått komma dit ännu.

Dom ringde precis ifrån apoteket och sa att dom hade åtgärdat problemet och vi skulle få 100 kr tillbaka de var ju jätte snällt men jag hade velat haft mera pengar med tanke på att de är dom som har gjort fel. Ska ta och trava dit upp och hämta Caspers medicin om det går för jag hämtade ju för ett tag sedan men täntke får passa på medans det är frikort

Kram


Ida

Vad jobbigt att det inte gick att använda usb:n där,tjorvigt! Tycker också att ni borde fått tillbaka mer pengar från Apoteket!



PUBLICERAT: 2009-10-28, 17:34:11 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: