2009-10-31
 19:52:47

Vart tog dagen vägen?!?

God kväll!

Ja denna dagen den bara frösvann som alla andra helgdagar gör tycker jag. Imorse ringde telefonen och ett par kompisar till Johan var i stan och ville komma på besök och då fick vi fart att dammsuga golvet såg hemskt ut var grus och stenar överallt inte klokt vad barnen drar in i sina kläder o Casper han springer ju gärna in med skorna fast jag sagt att han får stanna i hallen. Efter dom hade åkt så gick vi up på en promenad Johan skulle tippa lite på något han satsade hela 3 kr haha skrattretande verkligen men det var 10 miljoner i potten så man kan ju hoppas att han vinner något i alla fall o gör han inte det så har vi ju inte gått med någon jätte förlust. Inne i affären så ramlade Emilia och skrapade upp världens reva i hakan så hon ser inte klok ut det blödde lite var lite rädd för att de blev djupt men devar ganska ytligt så inget behövde sys eller limmas.

Sen satte vi in familjen i bilen och åkte upp och hjälpte det gamla paret med det dom behövde hjälp med barnen var så snälla Emilia satt i sin vagn medans Johan o Casper grejade utomhus o jag var inne. Sen hade Emma ringt till Johan under tiden jag var inne och ville bjuda på lite fika så vi packade upp oss dit och var där ett tag hon började jobba kl 17 igen. Sen åkte vi till vistkyrka och tände ljus på Johans pappas grav och ett ljus i minneslunden för mina nära o kära som inte finns här i närheten så är himla bra att det finns. Sen har vi varit hemma med två trötta barn Casper har fått tillbaka sin hosta igen så bara o vänta o se hur länge det dröjer tillsdet blir värre eller om det håller sig såhär.

Imorgon blir det en lugn hemma dag hade velat åka till ikea bara för att kika lite men då tror jag min kära man flyger i taket är ju lite långt att åka bara sådär o inte köpa något men får väl avakta o åka dit en annan gång men är så sugen på att bara gå runt o kolla får se vad han säger. Våran kära boxer har lagt av o nätet funkade inte heller innan men nu har i alla fall det hoppat igång men nu ska jag ta o kika lite på dom vanliga baskanalerna som vi aldrig kollar på annars.

Ha en fortsatt bra kväll.
Kram!


Ida

Jobbigt när Boxern tjorvar,vi har samma problem här....men tror att det är något med antennen.



PUBLICERAT: 2009-10-31, 20:15:09 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: