2009-09-15
 21:15:54

Blogg torka!??!

God kväll!


Ja just nu känns det som om jag har drabbats av total blogg torka kan nog vara mycket för att jag känner mig helt kass i kroppen den svarar inte som jag vill jag mår inte alls bra o jag vet inte varför jag mår som jag gör. Har jätte problem med min astma ont i luftrören o när jag cyklar så är det skt jobbigt det gör mig så trött eftersom jag inte kan andas ordetnligt mina medicner jag har dom hjälper inte o jag förstår inte varför eftersom dom alltid har gjort det innan när jag har tagit dom regelbundet :S

Idag har jag inte gjort så mycket har varit o hämtat o lämnat på dagis sen så var det middags dags Casper hade ju sin gympa idag och det blev stressigt men det gick bra han blev lite ledsen eftersom föräldrarna inte fick vara med denna gången men det kommer han att vänja sig vid o de är ju bra för honom att träna på sånt med. Sen åkte vi o köpte en tidning o sen var det hem o natta barn som gällde lite bolibompa o sen så var det dags för dom att sova Casper var trött han somnade nästan i soffan när bolibompa var eftersom vi måste lägga honom lite senare än vad Emilia gör så blir det att han är vaken lite längre i stället o det gör att han blir trött men de är nog en vanesak men det är skönt att de funkar så bra att ha dom i samma rum nu Casper han har inte vaknat när Emilia stökar på natten utan snarkar gott när man är inne o grejar med Emilia.

Nu ska jag lägga mig i soffan o invänta hells kitchen


Kram o god natt så hörs vi säkert imorgon



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: