2009-09-10
 11:13:34

Det blev inte som jag tänkt

God middag kan man nog säga nu tror jag =)

Natten var hyfsat lugn Emilia bökade på kvällen hon tyckte att det var jätte kul att Casper låg i sin säng och skulle sova så nu kommer vi att lägga Emilia lite tidigare varje kväll bara för att hon ska hinna somna innan han lägger sig för hon bankade i väggen o höll på konstigt nog kunde Casper somna ändå så det var ju bra men inte bra för Emilia som behöver sin sömn. Hon vaknade ett antal gånger till igår kväll för att sedan sova till kl 05 o var klar vaken o hon låg o babblade för fullt i sin säng. Men sen somnade hon om till kl var 8 då jag väckte henne Casper han kom upp som vanligt när kl var 6 att han orkar vara vaken så länge som det blir på hela dagen det förstår inte jag riktigt men det kommer kanske dagar då han sover längre med.Han är så himla kvällstrött så att ha han vaken längre på kvällen det går inte heller för då somnar han i soffan eller i sin fotölj.

Idag så var det tänkt att jag skulle till psykologen men när jag stod i källaren och höll på med cykeln så ringde hon o sa att hennes son hade ögoninflamation så vi skulle träffas nästa fredag i stället o passade det inte då så skulle vi bestämma en tid. Har suttit o kollat på biljetter nu på sj för att åka hem till mamma som blir nästa helg då hon fyller år men har inte riktigt bestämt mig till 100% vilken dag jag ska åka på så vi får se. Ska diskutera vidare med mamma ikväll.

Jag har troligen med åkt på en förkylning för näsan den är lite irriterad har nyst massor idag redan och känns som jag har en klump i halsen som vägrar att gå bort och de kan ju vara ett svar på min eländiga trötthet att jag har de i kroppen som vägrar att bryta ut ordentligt. Nu ska jag försöka att ta tag i tvätten där uppe och sen ta de lite lugnt framför sjunde himlen som går på 5an har sett dom avsnittena innan men de är en bra serie tycker jag.

Ha en bra dag så hörs vi.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: