2009-09-23
 21:32:55

Dvala!??!??

God kväll!

Dagarna känns det som jag är i en dvala eller en kokong vill inget annat än att stänga in mig o inte träffa någon men jag gör det inte men det är så jag känner i mig själv just nu. Det är så mycket runt omkring mig så kroppen o allt säger bara STOP det är bara för mycket just nu och barnen har svår separations ångest båda två Casper han hostar som tusan har lite svårt att bedöma om han ska till dagis eller inte imorgon men jag ska jobba på dagis imorgon o göra min föräldraplikt på Emilias avdelning så det känns hemskt att någon av dom ska gå o bli sjuk bara för att man har lovat men får se hur han är imorgon.

Idag har jag varit på möte på arbetsförmedlingen och pratat o pratat med dom ska ringa en jobbcoach imorgon eller på fredag så får vi se om dom kan hjälpa mig att hitta en praktikplats till mig och hjälpa mig att skriva ansökningar osv för de är jag jätte dålig på att formulera mig osv. Tycker ändå att min handledare är rätt bra hon är lätt att prata med osv. Efter jag hade varit där så gick jag hem till barnen o farmor. Sen har vi inte gjort mycket lagat mat.
Nu har jag tagit den sista tvätten o ska vika den o sen så är det snart dags att gå o lägga sig så man kommer upp imorgon ska vara på dagis kl 07.30 till 12.30 så jag hoppas de kommer att gå bra. Nu väntar lite tv o tvätt så vi hörs imorgon. Nedan kommer en bildkavalkad



Godis är gott

Emilia har blivit så rund


Glad busunge på tåget hem

Syskona bus hemma hos min syster

Kram Kram


Ida

Det är svårt det där när barnen är förkylda,hur mycket är okej för dagis osv. Och så får dem ju allt under hösten. Vad stor Emilia blivit! Det går så väldigt fort.



PUBLICERAT: 2009-09-23, 23:08:42 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: