2009-09-24
 19:41:15

En bra dag men intensiv

God kväll!

Imorse så bar det av till dagis för att göra min föräldraplikt lämnade av Casper på sin avdelning o gick vidare med Emilia till hennes avdelning där jag skulle jobba. Det gick bra där men alla barnen testade mig och lyssnade inte alls när jag sa till osv. Sen kl 13 så begav jag o barnen oss till Johan på jobbet för att bara säga hej han har varit ensam hela dagen så tänkte han behövde lite sällskap men Emilia gick loss på inredningen när vi var där så vi bestämde oss för att åka hemåt. Emilia somnade i cykelkärran på vägen hem så la henne i vagnen o hon sov vidare sen mötte jag upp Emma o Jonathan och följde med dom hem för första gången var himla kul att se hur hon bodde och sitta o tjöta lite strunt :D Emilia valde att gå loss på inredningen där med stackars Emma säger jag bara Emilia lyckades riva ner hela hennes köksgardin :S fattar inte hur hon gjorde men jag fick den i huvudet o Emilia bara skrattade busunge :S

Sen bjöd hon på middag korvstroganof o ris var jätte gott o tack för maten ännu en gång =) Vi var hemma här när klockan var nästan 18.30 då blev det rengöring i ducsh o bad sen kolla lite bompa o sen i säng. Casper han har ju sin hemska hosta han fick medicin o sen flytande bricanyl för att dämpa den men det har ju bara blivit värre fast han hostar ingeting på dagarna nästan jo när han är ansträngd som när han lekte med Jonathan idag då hostade han en massa men sen lugnade det ner sig det med. Hatar detta med hans astma förkylningarna blir ju så långvariga när han har det. Just nu så sitter jag o kollar på fyran o väntar på att min kära man ska komma hem han är o lagar bilen så jag hoppas att de går bra o att de inte blir jätte dyrt :S

Nu ska jag titta lite på tv men ha de jätte bra.
Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: