2009-09-25
 07:55:26

En dag med en massa måsten!

Morning!

Idag har vi en massa måsten att ta tag i måste bland annat städa o diska köket ser hemskt ut och golvena är smutsiga till max så ska dammsuga och skura av dom. Om barnen vill vara med på det Johan han jobbar som vanligt känns det som men ja de är så det kommer att vara ett tag farmöver bara att se de positivt att de blir pengar av det men kommer nog att bli tufft, han ska ju jobba hela helgen i princip så det är bara till att bita ihop det kommer väl bättre tider med.

Natten har varit lugn just i natt men Casper har legat inne hos sig o hostat som en tok konstigt att inte medicinerna hjälper blir de inte bättre under dagen så får jag ringa o prata med dom o se om jag ska öka på någon dos av de ena o det andra. Han har ju en del att välja på om man säger så. Nej nu ska jag gå upp till Emilia för hon ligger där o ppratar. Så ska jag plocka fram frukost med Casper går o säger att han är hungrig så bara att duka fram. Undrar vad man ska äta till kvällsmat dock :S Efter frukost bestyer är avklarade så blir det till att sätta fart med städningen så vi kan gå ut o köpa presenten tills imorgon ska ju på 30års fest samt inflytningsfest ska bli trevligt :D var längesedan vi träffades nu o det kommer bli mycket folk antar jag måste bara hitta något bra att ta på sig får leta efter de ikväll riva ut hela garderoben eller dyligt :D



Kram o ha en bra dag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: