2009-09-20
 14:20:07

En lugn dag hos mamma!

God middag!

Ja idag har det varit lugnt Casper vaknade före kl sex hade hoppats på att han skulle sova längre men ja som sagt det spelar ingen roll när man lägger honom på kvällen han vaknar med tuppen i alla fall o han är tröttidag kan jag lova. Idag har vi inte gjort så mycket var meningen att vi skulle gå ner till skeppet och leka men vi har inte kommit så långt. Hillevi kom till oss vid 11 tiden och sen gick barnen ut o lekte och mamma o jag har suttit på balkongen i stekheta värmen det är kanon väder.




Nu väntar jag mer eller mindre på min syster ska höra av sig för vi ska åka till öb o köpa saken till Casper som jag lovade honom så får vi se vad vi hittar till honom får bli en billig grej den andra var inte dyr heller men den försvann som sagt på bussen :( sen ska vi äta lite middag här och sen vet jag inte vad som händer barnen ska lägga sig i tid idag så dom kommer in i rätt sovrytm för Casper behöver sova igen lite av de han missade igår. Sen kommer jag inte att vara ute mera på nätet ikväll för min syster ska låna mobila bredbandet eftersom dom inte har något nät nu eftersom dom precis har flyttat.

Ha de så bra så hörs vi när vi har kommit hem imorgon.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: