2009-09-03
 19:17:19

En regnig tripp till Borås

God kväll!

Ja det stockade ihop sig på himlen vid 13 tiden här och det blev mörkare o mörkare när jag o barnen stod o väntade på Johan skulle komma till dagis så började det regna lite smått. Men när vi kom till Borås så var det som om himlen var öppen herregud vad det regnade. Läkar besöket gick bra vi ska inte dit mera nu vilket känns jätte skönt att slippa springa hos olika läkare hela tiden. Han tyckte att hon hade inte haft så många sedan vi var där sist och att det är onödigt att söva henne i onödan med tanke på hennes hjärta.

När vi var klara begav vi oss mot knalleland och skulle köpa skor då regnade det värre än värst vi blev blöta hela högen men vi hittade i allaf all ett par nya skor för 149kr tycker jag var rimligt pris :D sen gick vi och åt mat på mcdonalds hade inte råd till det igentligen men vi alla var svinhungriga och Casper han mumsade i sig för fullt :D Sen när vi kom hem så har vi inte gjort så mycket barnen har tittat på bolibompa och nu sover dom gott. Jag ska lägga mig i soffan med o slappa känner mig jätte sliten idag alldeles skakis i kroppen och yr o ja allmänt dassig så jag vet inte vad de är med mig om jag är på väg o bli sjuk eller vad det är som händer jobbigt är de i alla fall.

Ha en bra kväll!

Kram Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: