2009-09-26
 08:40:24

Fullspeckad dag igen :S

God morgon!

Emilia har sovit hela natten o hon sover faktiskt fortfarande så jag måste snart gå o väcka henne känns så konstigt att INTE behöva gå upp till henne på natten o igår kväll så vaknade hon inte en ända gång o de känns märkligt måste jag säga :S igår så städade jag o sen så åkte Casper till sin faster o lekte med syslingen som är i stan. Så jag och Emilia passade på att ha lite egentid och sen kom Johan hem ifrån jobbet och då åkte vi o handlade lite mat hittade billig mat på willys som hade 50% på det är ju inget fel på det bara att de är kort datum. Sen när vi kom hem igen så ställde jag mig i garderoben o började riva efter vad jag skulle ha på mig till 30års festen idag men jag hittade väl tillslut vad jag skulle ha men konstaterade att jag var tvungen att ha svarta bh band till den som jag hade på mig så jag letade igenom mina lådor men hittade jag något nej :S så jag begav mig ut på stan medans Johan stod i duschen och då mötte jag Casper o farmor som var på väg hem så dom gjorde följe med mig på stan och så köpte jag presenten som dom ska få. Jag avslöjar inte vad för om dom läser så är de ju inget kul om dom vet :D

Idag ska vi åka på festen som sagt och Casper han ska följa med farmor och sysslingen till badhuset medans vi är borta tror han kommer ha jätte skoj =) Så nu ska jag sätta fart med att göra mig i ordning måste fixa håret o de tar alltid långtid för jag vet aldrig hur jag vill ha det :S kl 10 kommer Johan hem ifrån jobbet och vi beräknar att komma iväg här ifrån kl 11 så jag hoppas att planeringen inte spricker för vill ju inte komma så himla sent till dom tar ju ett tag att åka till kungsbacka. Troligen kommer jag inte att uppdatera mera idag beror på hur sent vi kommer hem så ni alla får ha en bra dag. Nu vaknade mitt lilla troll precis lagom till jag skulle väcka henne bra tajmat =)

Kram o hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: