2009-09-30
 13:08:24

God middag!

Hejsan!

Denna morgonen den bara försvann för Casper han vaknade 08.40 idag :O har nog aldrig hänt innan var upp till Emilia när klockan var 07 o gav henne mat sen somnade hon om igen o jag låg bara o väntade på att Casper skulle komma för det gör han alltid runt sju tiden men ingen kom o jag somnade om sen vaknade jag igen när klockan var 08.30 o till min förvåning sov båda barnen o jag kunde vakna i lugn o ro. var verkligen välbehövligt med en sovmorgon måste jag säga :D fast Casper var hos mig i natt o klagade över att de var mörkt.

När jag väl vaknade så märkte jag att en förkylning har smugit sig på under natten har kännt av det länge men nu verkar det som om det har brytit ut ordentligt näsan rinner o har lite ont i halsen låter lite raspig med tror jag i alla fall känns det som om det låter så haha. Idag har vi inte gjort så mycket var bara ut på en promenad gick till bankomaten för o kolla kontot o det var ingen rolig syn :S men det ordnar sig nog. Var tänkt att vi skulle få gäster på lördag lunch men jag avbokade det för jag känner att jag orkar inte just nu sen så är Emilia väldigt hostig med s jag antar att det är pågång hos henne med. Så på lördag blir det fyndmarknaden ska ställa mig i kön redan vid 09 bara för att få en bra plats så det vill till att man klär på sig ordentligt. Hoppas att jag kan fynda vinterkläder till Casper o även lite smått till Emilia.

Ha en bra dag nu ska jag kolla på lilla prinsessan med Casper tror att Emilia har somnat nu hon är tyst i alla fall.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: