2009-09-05
 11:48:39

God middag!

Hej!

Gick o la mig för tidigt igår o det resulterade i att jag vaknade kl 04.30 o hade jätte svårt att somna om men jag låg kvar till kl var i alla fall 08 då orkade jag inte ligga kvar i sängen mera. Johan han vaknade med tidigt idag han gick upp när kl var 5 så han lär ju bli lagom trött under dagen.

Annars har vi inte gjort mycket här ännu idag varit o kollat på ett hus men det var alldeles för litet för våran del hade inte gått att få in två barn i ett rum för dom var så himla små rummena. Så nu återstår det som är på måndag att kolla på så får vi se vad som händer med det hoppas på att de är bättre. Vi har städat och grejat på morgonen dammsugit och plockat undan små saker var inte längesedan jag gjorde det men när de är så dåligt väder ute drar man in så himla mycket saker utifrån hela hallen var full av små stenar o grus.

Nu ska jag hitta på något vettigt o inte bara sitta här ikväll ska vi på 14års firande så jag hoppas att det blir trevligt men det brukar de ju vara ska bara gå ner o köpa en present först så får vi se vad det blir har dock inte en aning :S

Ha en bra dag.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: