2009-09-06
 10:02:03

God morning

Hejsan!

Igår kväll så var vi iväg på 15års firande av barnens kusin. Var väldigt trevligt och vi var hemma när kl var 23 ca men satt och pratade med svärmor till kl var 01 då åkte hon hem. Så jag känner mig faktiskt väldigt trötter idag för Emilia har sovit väldigt oroligt i natt o när man går o lägger sig senare så får man ju skylla sig själv borde alltid gå o lägga sig kl 22 för att få sova lite innan Emilia börjar men är ju inte alltid att de passar sig att gå o lägga sig den tiden varje dag o det vill man ju inte alltid heller.

Idag så ska jag o Casper ev till skogen med farmor o leta efter svamp får vi båda vill ha o dom säger ju att de ska finnas massor Emilia tycker de är lite jobbigt att gå i skogen så hon får vara hemma med pappa o hitta på något skojigt dom hittar nog på något kul. Just nu så håller barnen på o leker på golvet och jag passar på att uppdatera min blogg :D

Något som jag längtar till är tills imorgon kl 10.00 då vi ska kolla på lägenhet ska bli så kul o se om de är något att ha. Men som vi har pratat om här hela helgen att vi kommer nog att ta den o sen så kanske man kan ställa sig i kö på en 4a hos dom om det inte funkar att ha Emilia o Casper i samma rum eftersom Emilia är vaken så himla mycket på nätterna och vi vet ju sedan innan att hon väcker honom när hon är vaken så på nätterna o man vill ju inte att han ska bli lidande för det. Annars så får vi väl sätta våran säng i vardagsrummet bakom ett skynke eller något så att dom får varsit rum.

Nu ska jag greja lite men ha en bra dag.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: