2009-09-06
 20:10:48

Grymt seg dag :S

God kväll!

Ja det märktes tydligt idag att man har varit vaken för länge i natt för gud så seg jag har varit jag har knappt orkat göra någonting eller vi har inte gjort många väsen. Jag o svärmor samt Casper åkte ut i skogen för att plocka svamp men det blev inga svampar utan kom hem med lingon i stället så det var ju inte en helt onödig tripp var mysigt tog en liten fika i skogen sen begav vi oss till Gällstad för att kolla på lager 157 hade lämnat in kläder där innan så hade några kuponger så vi skulle kolla om det fanns något att ta i stället men vi hittade inget så blev att åka hem igen och äta lite mat för magen kurrade blev rester idag kyckling o ris samt bearnesås var gott idag med men kyckligen tyckte jag var väldigt salt :S men kanske bara jag som var känslig.


Efter vi hade ätit drog jag igång att göra play doh lera till barnen för den andra jag gjorde den var så grymt kladdig det gick knappt att göra något med den utan att den fastnade i bordet och på fingrarna så jag hoppas att denna blev bättre men när jag gjorde den förra hade jag ingen matolja hemma så det kan ha berott på det. Barnen o Johan satte sig för att leka med degen och jag gick o köpte frukt på ica för Casper ska till skogen i morgon på dagis o då ska han ha en frukt med sig o det var helt tomt i kylen på den varan :P Sen slängde jag Casper i badet för han var så svettig. Emilia hon härjade här nere som en galning hehe. Sen när Casper var klar i badet så fick Emilia ta sig ett bad med medans Johan o Casper lekte lite nere med en boll Casper är grymt duktig på att kasta boll så kanske kan vara en framtid inom de när han blir större.

Sen var det bolibompa för hela pengen o jag pasade på att slappa lite i soffan. Känns skönt att ta de lite lugnt för denna veckan som kommer så är det ganska mycket som händer imorgon ska vi kolla på lägenheten och på tisdag ska ja o Casper på gympa om han har kommit in i gruppen annars blir de på onsdag o på onsdag ska jag till arbetsförmedlingen på ett möte. Sen har vi inget mera direkt vad jag kommer på just nu men är fullt upp känns det som :D men de är ju kul det med men lite väl jobbigt. Imorgon ska jag även till arbetsförmedlingen för att fråga en sak angående praktik som man kan göra på arbetsplatser och jag har ev hittat ett men de är inte heltid utan halvtid så ja vi får se vad som händer.

Ha en bra kväll nu ska jag kolla på Ensam mamma söker kärlek på 3an.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: