2009-09-16
 13:49:51

Hejsan!

Hej på er!


Här har det inte varit så mycket aktivitet på morgonen natten var himla jobbig så vi tog det lugnt på morgonen med att packa ner lite av det sista sakerna som vi ska ha med oss på resan känner mig dock lite hängig men mest jobbigt med astman men det kommer att bli bra bara man har kommit iväg och fått allt packat o klart =) efter vi hade grejat med väskor o sånt så gick vi ut och gick i ett blåsigt Ulricehamn idag jösses vad det blåste kallt när vi kom till lekparken i ekhagen det var nästan så man flög bort.  Jag tror att jag måste införskaffa ett par tunna vantar till Emilia för hon var precis iskall o röd om händerna nu när vi var ute o de är ju inte bra hur ska det bli när vintern kommer kan man undra :S så jag få kolla efter ett par vantar till henne när vi fått lite mera pengar.

Sen tog vi vägen förbi lidl och skulle köpa tablettaskar som vi skulle ha med på tåget men det fanns inte någon alls att köpa tyckte jag var dåligt så får ta mig till willys eller ica imorgon o köpa det. Imorgon är det även föräldramöte på dagis var tänkt att vi båda två skulle gå men svärmor har blivit sjuk så det blir nog att Johan får gå själv för vill inte att barnen ska dra på sig något nu när vi ska bort. Nu har Emilia somnat tog typ bara 1timme innan hon somnade för hon är så envis men hon behöver ju sova med samtidigt så ja det är en svår avägning det där men hon får bara sova en liten stund nu Casper sitter o kollar på barnkanalen o vilar lite samtidigt. Han sa när vi var ute att han längtade efter vintern så han kunde åka pulka tänk vad dom kommer ihåg jag svarade honom att snart är det vinter nej de är om 3 månader sa pappa igår. haha dom är för söta :D

Nej nu ska jag lägga mig på soffan lite o vila luftrören känner att de gör ont just nu så jag får passa på o vila lite medans de är lugnt i huset.

Kram o hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: