2009-09-01
 16:08:54

Hejsan

Denna dagen har jag inte gjort mycket heller. Måste rycka upp mig känner jag skulle ha gjort massor men orken finns inte just nu men vet vad det beror på för får man aldrig sova så blir det en ond cirkel av allt Johan stod bara o gäspade när jag var o hämtade cykeln hos honom innan.
Just nu så sitter jag o väntar på att han ska komma hem så vi kan äta mat o sen kommer svärmor kl 17 o ska vara barnvakt för vi ska iväg och städa o Johan ska nog klippa gräs antar jag. Sen ska vi ev ut o köra med johans syster sons etanol bil Casper ville se den.

Nu ska jag fortsätta med mat förberedelserna så kommer väl Johan vilken minut som helst.

Ha en bra kväll!

Kram


Alexandra

Om jag hade haft tid så hade jag mer än gärna hjälpt er med någonting.. :) Men tyvärr har skolan redan blivit alldeles för mycket.. :(



PUBLICERAT: 2009-09-01, 16:24:08 | URL: http://alexandraclaesson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: