2009-09-07
 15:21:22

Hektisk dag!

Hejsan!

Ja denna dagen har varit en hektisk dag o eftersom lilla Emilia bestämde sig för att vara vaken ganska mycket i natt så har de varit en väldigt trött dag med.suck. Väckte Emilia vid 8 och sen begav vi oss via buss till dagis idag hade ingen cykel hemma då jag glömde den på Johans jobb o kom på det sent igåg kväll. Hade inte en tanke på att den var kvar där. Ja de är sånt som händer men när jag hade lämnat på dagis så travade jag iväg till Johan på jobbet och vi stod o pratade lite o sen åkte vi och kollade på lägenheten och den var jätte fin så jag hoppas att den blir våran men vågar inte hoppas förns man har kontraktet i handen o påskrivet för de har hänt så många gånger att man blivit snuvad mitt framför näsan på en. Denna var väldigt fin stort rymligt vardagsrumm och sovrummen var ju kanske aningen små men en stor toalett med en dusch i med en dusch vägg och kabin där var det alldeles svart vid golvet så det får dom ordna innan vi flyttar in. En klar nackdel var att det inte fanns någon diskmaskin men de kanske man kan höra om dom kan sätta in med hoppas de i alla fall för annars får man bo i disken hela tiden. Eller så får vi köpa en bänkdiskmaskin o ha på bänken så man slipper diskbergen som kan bli.

Sen följde jag med tillbaka till Johans jobb och pratade lite med hans chef om lägenheten och sen begav jag mig hemmåt och gick till arbetsförmedligen o pratade lite med dom om praktiken men jag blev inte jätte mycket klokare av det men skulle ta de mera den 23 när jag ska träffa handledaren. Nu har vi nästan precis kommit hem ifrån dagis träffade en gammal vän på strandpromenaden så vi fastande där o pratade en lång stund hennes barn hade blivit så stora helt oroligt vad tiden springer iväg :S Sen fick vi in cykeln och de i förrådet och träffade sedan min gammla kurator på stan var lägesedan jag såg henne o det var kul att stå o prata lite saknar henne faktiskt nog för att den andra är bra men hon var ändå den jag började att prata med eller vad man ska säga.

Nu ska jag snart sätta fart med maten och borde ta tag i disken men gör det ikväll när Johan är på föräldramötet som jag kom på hastigt o lustigt imorse att de var o har totalt glömt att anmäla det så vi har ingen barnvakt så det räcker att Johan får gå.

Ha en bra dag den som återstår.
Kram o Hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: