2009-09-22
 21:06:16

Hemma i Ulricehamn igen

God kväll!

Gud så trötter jag är har varit en väldigt intesvin dag på många sätt. Vaknade imorse o tänkte att klockan var inte så mycket för det var så himla mörkt i sovrummet slog upp mina blåa ögon för att kolla på klockan o upptäckte till min förvåning att klockan var 07.30 fick en farlig fart upp ur sängen. Casper var redan vaken o kollade på tv och Emilia fick jag väcka.

Hämtade Emilia på dagis vid 12.30 för att bege oss till doktorn om hennes sömn problem tror läkaren ställde minst tusen frågor o jag svarade så bra som möjligt men han blev inte så mycket klokare så han sa att de han brukar göra med barn som har sömn problem är att ge lugnande medel till natten i 2 veckor för att hitta sömn rytmen och hon har redan vaknat engång så de ska bli kul att se hur det fungerar. Sen när vi begav oss hem för att invänta Casper som var med farmor så lagade jag mat och idag blev det pannkaka och sen stress stress iväg till bamse gympan o

Johan o Emilia åkte iväg till en tant o hämtade kvistar o dyligt sen så åkte han o hjälpte Emma o köra iväg skräp till tippen i samma vända och sen hämtade han oss vid gympan och nu är det verkligen höst o jag måste imorgon rota fram lite varmare kläder för hua vad jag frös hade ingen tjock tröja under min jacka så jag frös Casper hade bara en tunn tröja under sin vårjacka så ja det är dags att ta fram en fleccee åtminstonde. Casper har varit grinig o jätte ledsen i perioder han har det nog svårt med sig själv just nu o sen hostar han massor. Nu har jag tittat på tvn en stund och ska återgå till det o kolla på hells kithen om jag orkar.

Kram o hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: