2009-09-03
 07:20:35

Himla dålig morgon/natt

Ja jag har bara lust att skriva blankt för hjärnan är inte riktigt vaken när jag plockade fram frukost till Casper så när jag skulle ställa tillbaka allt igen så ställde jag flingorna i kylen.hmm tänkte för mig själv där ska väl inte dom stå o filen den ställde jag i skafferiet.suck. Huvudet ligger garanterat kvar på kudden idag. Jag gick o la mig när kl var 22 efter en snabb dusch kl 01 vaknade Emilia och låg o pratade i en evighet o var ledsen om vartannat till kl var 04 då vart hon tyst och jag kunde somna in ordentligt igen. Men allt blir så föryckt när man inte får sova ordentligt.

Ja jag vet att jag tjatar om sömn men det är det som känns jobbigast just nu för jag fattar verkligen inte varför Emilia inte sover på nätterna som alla andra barn gör eller i alla fall att hon kan sova en hel natt utan att vakna så en annan får sova ut. Hade mer än gärna haft barnvakt till barnen över en natt eller helg så man fick ligga o sova hur länge man ville.Finns de någon som vill vara barnvakt!?? :P För ärlig så vet jag inte hur länge jag orkar att inte få sova.

Idag ska vi till Borås med Emilia till läkaren så jag ska hämta dom lite tidigare på dagis idag o sen måste vi till skopunkten och kolla på ett par nya skor till Casper så himla irriterande för vi köpte ett par nya för inte alls längesedan men dom har töjt sig så han tappar dom hela tiden o dagis klagade över att han inte kan leka ordentligt i dom så det blir till att gilla läget och  kolla efter ett par nya. Dom här skorna får väl ligga på tillväxt som vi har nu. Tur att man kan spara på dom :D

Nej nu ska jag lägga mig i soffan en liten stund o slappa innan de är dags att väcka Emilia o bege sig till dagis.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: