2009-09-10
 21:56:41

Ibland undrar jag om man ska kalla mig ensamstående!??!??

Ja ibland kan man börja fundra för min man är aldrig hemma nu för tiden alltid något på gång idag jobbade han till kl 16 o direkt efter de åkte han till paret vi hjälper o körde grenar till sopptippen o var hemma när kl var ca 17.30 och när han kom hem så försvanna han in i duschen ett bra tag så nu äntligen har jag honom hemma men bara för ett kort tag han ska jobba imorgon till kl 12 men sen tror jag inte att han ska iväg på något o på lördag så ska han hjälpa någon mett nått i en trädgård o på söndag ska han vara på en motorkross bana nästan hela dagen så ja han är inte mycket hemma nu för tiden o det är lite trålkigt men de är väl så det är ibland men det värsta är att de kommer att vara så här ett bra tag framöver men man får väl ta vara på dom dagarna som han är hemma.

Annars idag så har jag inte gjort så mycket städade övervåningen la all tvätt i tvättkorgen och bäddade rent i alla sängar och sen var det dags att hämta Emilia o Casper på dagis sen när vi kom hem så gick vi ner till ica o köpte lite grädde som vi skulle ha till maten sen kom Ida förbi en sväng och pratade lite strunt var längesedan men alltid lika kul att träffas :D Nu har jag bokat resa till mamma den 18e åker vi ska bli skoj. Bara se om jag kan få tag på en vagn att låna så man slipper bökandet med vagnen på tåget. Nu ska jag umgås med min kära o sen ska jag sova snart känner mig trött o såg just att kl var ganska mycket .

Har även en enorm tandvärk men det får jag väl ha tills den 29e eftersom dom inte hade några tider jag får låta bli att äta helt enkelt.

Kram o hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: