2009-09-11
 22:16:21

Jag har ont :(

God kväll!

Denna dagen den försvann snabbt ringde en massa samtal imorse innan jag o barnen gick till familjecentralen när vi var på väg dit så kom Johan hem samtidigt hade inte gått bra på jobbet en grej hade gått sönder så han var tvungen att gå hem tidigare så vi gick ner tillsammans skulle väga Emilia kl 10 o det gick bra hon väger nu 12.1 kg så sagta men säkert går hon upp hon var nu 84,5 cm lång hon växer för fullt känns det som :D Barnen lekte på bra där inne och jag passade även på att prata med min psykolog som var där nere idag så nu är papprerna skrivna och dom är inlämnade så nu tar det mellan 1 vecka till 4 månader innan dom hör av sig beror på hur mycket dom har o göra så ska bli spännande o se.

När vi var färdiga på familjcentralen gick vi hem resten av familjen väntade utanför medans jag sprang upp o slängde i en maskin med tvätt eftersom jag hade tvätt tid kl 12 o när det var klart så åkte vi till netto o handlade lite fattades en del här hemma för att de ska räcka hela veckan o jag glömde ju givetvis att köpa blöjor men det får jag gå ner på ica o göra imorgon. När vi hade handlat klart så gick vi till farmor/svärmor och blev bjudna på fika och sen följde hon med hem o tog med sig barnen på en promenad i det fina vädret medans jag tog hand om lite bestyr här hemma så som disk o tvätt o även matlagning idag blev det tacos(igen) men det är gott och på helgen vill man gärna lyxa till det lite :D Men för mig är det en plåga att äta just nu då jag har sån tandvärk det ligger o mal hela tiden i munnen o det är låååång tid kvar tills jag ska till tandläkaren för ge de några dagar så får vi se om det släpper annars så får jag ringa o höra vad dom säger om jag kanske kan få komma lite tidigare.

Barnen sover sedan ett par timmar tillbaka och dom hostar om vartannat där uppe så jag är nästan helt säker på att dom är påväg att bli sjuka båda två så det blir till att preparera med astma medicin nu ett tag fram över så får vi se hur det går för dom om dom kan klara sig hyfsat i alla fall. Nu tänkte jag packa ihop mig för ikväll och gå o lägga mig känner mig trött eftersom jag sovit så dåligt i natt så hoppas jag på en lugnare natt tack =) o helst lite sovmorgon så man slipper gå upp kl 6

Ha en bra natt.

Kram o hej =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: