2009-09-09
 21:01:02

Jag vill inte vara så här trött :S

God kväll!

Gud så trött jag har varit idag riktigt olidligt trött var så trött så jag kunde inte ens kunde hålla mig vaken så sagt o gjort efter lunchen när Emilia somnade så la jag mig i soffan med Casper bakom rumpan och han kollade på tv så somnade jag.Kände mig lite elak när han väckte mig o frågade mamma varför sover du nej mamma bara vilar blev mitt svar.hehe. Sov inte hårt eftersom jag kände varje gång Casper rörde på sig men ändå hemskt att vara så äckligt trött hela tiden. Jag orkar ju inget o tålamodet är ju inte heller det bästa när man är så trött. Får snart ta o kolla upp det om det inte försvinner kanske har järn brist eller något.

Den här dagen har varit en seg o lugn hemma dag bortsett ifrån mitt möte på arbetsförmedlingen som inte gav någonting som jag inte visste innan så nu har jag en tid till min handläggare om ca 2 veckor sjukt att man ska behöva vänta så himla länge på att få komma dit. Imorgon ska jag till min psykolog kl 10 så efter jag lämnat dom på dagis så får jag åka direkt in till stan o lämna cykeln i förådet och gå dit inte kul att komma helt svettig.

Nu ska jag kolla på idol med min älskling men ha en bra kväll.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: