2009-09-01
 20:14:48

Jaha då var de kväll igen

God kväll!

Johan kom hem vid ca 16.30 o då åt vi kvällsmaten och gjorde oss i ordning för att åka iväg o lämna barnen på skottek med farmor o kusin barnet och faster o kusin Pontus som höll på o körde med sin etanol bil. Vi åkte vidare och städade tog ca 45 minuter och göra de vi skulle sen blev vi bjudna på glass på deras jätte mysiga uteplats med utsikt över stan där hade jag kunna tänka mig att bo. Kanske blir att vi köper huset av dom när dom ska sälja dom har ju pratat om 5 år sen ska dom sälja dom har ju frågat oss om vi vill köpa det flera gånger och jag tror nog det. Jätte fint läge o jätte fin tomt välskött osv.

Sen när vi var klara där så åkte vi ner till skottek igen och då fick vi kolla på när etanol bilen körde herregud vad den for fram som en galning helt otroligt en sån skulle man ha det hade varit skoj men det kostar nog en del att ha en sån kan jag tänka mig jag frågade aldrig.hehe. Barnen kom i säng när kl var 19.30 och dom somnade på engång inget gnäll alls dom var trötta det syntes på dom så jag hoppas att natten blir lugn och att speciellt min lilla Emilia kan sova i natt så att vi får sova med.

Nu ska jag gå o ta mig en smörgås för magen kurrar åt inte jätte mycket till middag Johan köpte tunnbröd på willys innan så jag ska ta o mumsa i mig en sån macka var längesedan jag åt det brödet men de är ju så gott :D

Ha en bra kväll nu ska jag mysa i soffan med mitt fika o sen umgås lite med Johan.
Kram Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: