2009-09-29
 20:45:38

Känner mig tom :S

Gud så tråkigt jag har känner mig bara helt tom inom mig har lixom ingen ork att göra något heller känns som det har varit mycket med barnen idag sen att Johan somnade vid 17.30 o sover ännu gör ju inte saken bättre. Emilia vägrade ta sin medicin spottade bara ut den o blev förbannad hon sover just nu i alla fall men i natt har hon varit vaken hörde henne ligga o prata men jag var aldrig in till henne så efter ett tag så somnade hon om. Dom sa på dagis att hon hade varit väldigt trött idag hon hade nästan somnat vid lunchen o hon sov middag på dagis idag med.

När vi hade kommit till förrådet så gick vi ner på ica o köpte potatismos var lat idag så orkade inte göra eget o hade inte tid heller för den delen.Sen tog vi oss till arbetsförmedlingen och skulle anmäla att jag valt choch(stavning?) och senast nästa fredag så skulle vi ha kommit igång med arbetet som dom ska göra. Ska dit på fredag fick ändra tiden för det krockade med en massa från deras sida o även min hon ringde igår när jag var påväg till dagis så det var ju bra att de blev en annan dag eftersom dagis har stängt på torsdag. Så imorgon är det en rätt lugn dag ska på tema start på dagis o sen ska emilia till bvc o vägas vet inte vilken tid det var men om det krockar med tema starten så blir det nog bvc i stället för vill gärna veta vad min klump väger.haha.

Emilia har blivit så duktig på pottan säger till när hon vill gå på den o faktiskt gör något med hon har skött magen på den idag två gånger imorse o sen när vi kom hem ifrån dagis så sa hon ksss kss som vanligt o satte sig o ja blev helt förvånad över att hon faktiskt gjorde något på potten så nu ska jag börja lite mera med den så att hon vänjer sig o kommer på att man kan kissa på den med de har händ men oftast så reser hon på sig o kissar på golvet i stället. men inte lätt o vara så liten o få ihop allt.  Nej nu måste jag försöka sparka liv i gubben eller så att han åtminstonde får gå upp o lägga sig i sängen för han ligger med arbetskläder glasögon o keps. Tänkte ta ett kort på honom när han sov innan men kände att de var elakt så jag väljer att skriva om det i stället.

Ha en bra kväll.

Kram Kram


Ida

Hehe ja han hade nog inte tyckt det var allt för kul att synas så på internet :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: