2009-09-11
 08:26:45

Mardröms natt :(

God morgon!


Fast de har faktiskt inte varit någon bra morgon Emilia började greja när kl var tolv o sen har hon hållt på mer eller mindre hela natten värst var det vid fem tiden då var hon riktigt arg :S Casper han vaknade som vanligt vid sex o sen dess har han varit vaken o suttit o hostat som en dåre antar att han är på väg att bli sjuk så nu måste vi börja prepparera med massor av astma mediciner igen så att han intte går i blir sämmre eftersom vi ska åka på fredag.

Idag ska jag iväg o väga Emilia på bvc o blir nog en sväng på öppna förskolan beror på hur Casper är men att väga Emilia de måste jag göra för det var så längesedan jag gjorde det nu så jag är nyfiken på hur hon har gått upp i vikt fast hon kan ju till o med ha gått ner i vikt det brukar hon ju ha en förmåga att göra. Nu är det dags för att gå upp o byta kläder på barnen dom kan ju inte ha pyjamas hela dagen.hehe. skulle nog se lite tokigt ut när man gick ut.

Fast jag måste säga att det är ingen värme ute längre är jätte kallt på morgonen o på kvällen är det så himla mörkt nu för tiden. Var ut en sväng igår kväll efter 21 o då var det jätte mörkt ute. Dröjer väl inte så länge tills de är mörkt på morgonen med kan jag tänka. Allt blir så dystert när det börjar gå mot detta mörka o tråkiga men denna hösten/vintern så har vi ju lite att se fram emot eftersom vi ska flytta så mycket av hösten kommer att stå för att packa o greja och sortera ut vad vi ska behålla för mycket skit kommer att ryka ut nu. Så alla som är intresserade av begagnade barn kläder o leksaker hoa till så får ni komma o kolla.

Jag vill göra något kul med min älskling men lite dåligt med pengar o som jag skrev igår så är han ju aldrig hemma heller. Skulle vilja gå på bio i helgen det behöver ju inte kosta något eftersom vi har biljetter som hänger på kylskåpet.


Ha en bra dag.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: