2009-09-04
 07:52:42

Morning!

Hej på er!

Idag är det verkligen grått o trist ute o för att inte tala om vad det regnar det bara öser ner utanför. Kul att gå ut sedan eller inte :P Natten har varit hyfsad men jag mår inge vidare själv tror jag är på väg att bli sjuk känns så i kroppen eller ja jag vet inte vad det är med mig.

Idag ska vi i alla fall gå till familjecentralen jag o barnen Johan var tvungen att jobba idag så ja o barnen får roa oss själva lite tror inte att han skulle jobba så länge idag tror jag inte att han orkar heller eftersom han har jobbat så mycket i veckan. Jag känner att jag orkar inte alls skriva just nu så jag ska återgå till att vara i soffan o kolla på barnprogramet med Casper o snart väcka Emilia som sover så gott fortfarande.

Kram o ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: