2009-09-16
 20:17:13

Mycket hände på kort tid =)

Hej

Min telefon fick frispel idag tror jag först så ringer dom o säger att våra papper har kommit in o vi ska dit den 28e kl 10 o prata. Dom som vet vad det handlar om vet o dom som vill veta får fråga vill inte skriva det i bloggen då jag fått lite påhopp om det. Sen ringde telefonen igen o då var det en karl i andra änden som frågade om vi hade en lägenhet att kolla på blev helt ställd o sa att ja de har vi o han frågade om han kunde komma o kolla så sagt o gjort så kom han kl 18.30 o han var väl intresserad vad det lät som men det var en tjej han kollade åt som bodde i Frankrike just nu men som pendlade till göteborg eller ja jag fattade inte riktigt vad han menade nu när jag tänker efter tror att hon bara var där just nu men jobbade i Göteborg eller så var hon där via jobbet o skulle komma hem i november igen. Han gick runt o tog en massa kort på lägenheten var inte så himla kul men ja det är ju lättare att se.

Sen så la vi barnen när han åkte o Emilia somnade för en liten stund sedan för hon låg bara o babblade o babblade så hon borde sova bra i natt tycker jag o jag tror att hon har somnat utan napp måste gå upp o inspektera det när jag har skrivit klart =) i så fall så är det nog läge att börja ta bort den om hon kan somna ändå kanske tar lite tid men ja de är det värt i så fall.

Nu ska jag kolla lite på tv o sen ska jag lägga mig i skaplig tid då ja är så himla trött som vanligt :(

Kram o god natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: