2009-09-13
 07:58:35

Nu var jag ensam hela dagen!

God morgon!

Johan han åkte för en stund sedan till cross banan och kommer att komma hem någon gång i eftermiddag det är grått ute som tusan har även regnat i natt så jag hoppas att det blir uppehåll för jag hade tänkt att vi skulle grilla en sista gång o inviga våran nya uteplats eftersom barnen är sjuka i alla fall Casper han ser väldigt mosigt ut han har hostat en hel del i natt men han har i alla fall sovit bra det är ett gott tecken får se om det blir något dagis för honom imorgon beror på hur han är eftersom lilla Emilia fyller 2 år imorgon så hade det varit kul om dom kunde vara på dagis båda två eftersom det ska bjudas på glass o sånt :D

Idag ska jag fortästta att städa ur saker som vi inte ska ha och sen har jag bokat tvätt tid igen för Emilia busade rejält igår när jag skulle lägga henne för att sova middag så vill hon som vanligt inte sova och jag lät henne ligga där en stund o prata o sen så blev hon tyst o då tänkte jag ju givetvis att hon hade somnat men efter en liten stund så hörs ett ilvrål ifrån henne då har ungen slängt av sig blöjan som ligger några meter ifrån sängen på golvet o hon har kissat ner hela sängen :( jag kunde inte låta bli att skratta åt henne men hon såg helt uppriven ut så blev ingen sömn för henne igår eftersom jag var tvungen att riva ur allt. Sen hittade jag även saker i klädkammaren igår som behöver tvättas o sen så kan det vara skönt att ha det färdig tvättat o sånt innan vi åker till mamma på fredag ska bli kul att åka dit.

Ha en bra dag så hörs vi senare.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: