2009-09-09
 12:44:42

Onsdag

Hejsan!


Denna morgonen försvann i en farlig fart vaknade kl sju av att Emilia började prata Casper satt där nere i tittade på film redan Johan hade hjälpt honom på morgonen men det hörde jag när han gick till jobbet. Så just nu så sover Emilia efter att vi har ätit lunch blev enkelt idag pannkaka med sylt o glass var himla gott :D Casper han ligger här o tittar på tv hos mig i soffan men han gnäller över att det luktar illa ligger ett tjärrep i hans krabbor som vi nu har flyttat på men hans händer luktar illa säger han så nu är han påväg för att tvätta sig med tvål o vatten så kanske det inte luktar mera.

Emilia vaknade vid 02 o ville ha mat sedan så somnade hon om direkt o jag hörde Casper snarka så gott där inne när jag var in så han vaknade inte av henne denna gången i alla fall så bara o hoppas att det håller i sig Casper han sa imorse att Emilia väckte ju mig inte i natt det gick bra att sova. Han vet sedan tidigare att när vi har flyttat in Emilia till honom så har han blivit väckt så många gånger tror inte att jag skrev det i bloggen igår att vi har satt dom i samma rum jag kommer inte ihåg men med risk för upprepning så har jag sagt det igen :D Jag är inne i en extremt trött period har ont i kroppen o för att inte tala om tandvärk så idag tog jag mod till mig o ringde tandläkaren skulle jag bara gjort för sisodär 6år sedan så nu ska jag dit om 2 veckor ca så vi får se hur det går en första bedömning på vad som ska göras o få  ett kostnadsförslag vet inte hur de är med priser osv nu när dom har gjort om men hoppas att de inte kommer att gå på en massa pengar för då vet jag inte hur jag ska göra :S

Nej nu ska jag passa på o lägga mig i soffan o vila mig med risk för att vi somnar både Casper o jag.

Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: