2009-09-24
 20:30:19

SNÖ :O

Hörde precis på nyheterna att de kunde snöa på vissa ställen i natt. Va sommaren har ju inte ens varit slut känns det som nu är det definitivt. Men det har man ju märkt på vädret utanför att de stormar o grejar som tusan och det regnar o solen skiner så det är ju inte så tidigt kanske.

Snart är det julafon med säkert är ju exakt 3 månader idag till julafton :S hjälp säger jag bara o vi ska hinna flytta o packa o ja allt på 3 månader. Jag ska hitta praktik o ev få ett jobb och hinna söka till skolan o se om man kommer in denna gången ja de är SÅ mycket att göra från att ha ingenting att göra i princip på dagarna så vet man inte hur ma nska få det att gå ihop riktigt. Hoppas att de lugnar ner sig snart för nu är de mycket verkligen :S

Kan inte annat än att känna att jag faktiskt känner mig lite ensam ikväll Johan visste inte när han skulle komma hem o ja här sitter jag med mysiga ljus o bara väntar. Har träffat honom 1 timme på hela dagen o jag saknar honom massor. Men jag vet ju att det är bra att ha de så här med o jag vet att de kommer att fortsätta eftersom Johan ska börja jobba lite på helgerna är ganska mycket på jobbet just nu o då gäller de ju att passa på. Nu ska jag återgå till idol o sen så tror jag att de är lyxfällan på trean som jag ska kika på i min ensamhet :D

Kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: