2009-09-17
 07:56:01

Sovit stenhårt

God morgon!


Jag har verkligen sovit stenhårt hade så himla svårt att vakna till liv var upp till Emilia i sömnen kändes det som hon var helt tokig hon var jätte arg men kan ju vara för att hon inte hade någon napp för hon somnade som sagt utan den igår den hittade jag slängd i en låda full av plastfiskar så den hade hon slängt iväg långt o de var inte lätt att hitta den heller eftersom det var så himla mörkt ville inte greja i onödan så vart reservnappen är det vet jag inte så får leta efter den idag.

Igår kväll så kände jag mig helt kass i både näsa o andningen men idag är snuvan som borta o jag har bara ont i bröstet jag hoppas att detta ger med sig snart för de är inte kul. Jag har lixom ingen direkt matlust heller för de är bara jobbigt att äta. Ska bli kul att se hur det går att cykla till dagis nu såg att de var bara 3 grader ute o 1 grad där uppe så de är inte direkt varmt ute om man säger så dimman ligger över sjön. Så de kommer vara en härlig rå luft ute.Blir till att klä barnen ordentligt så dom inte fryser.Känns hemskt att veta att snart är det vinter o kallt o ta fram en massa jobbiga kläder som man måste klä barnen med. Casper han är ju duktig på att klä på sig själv men Emilia får man jaga i hela lägenheten om man ska få tag på henne. Nu vaknade hon så jag ska gå upp o greja med henne så vi kommer iväg till dagis sen ska jag bara ta de lugnt när jag kommit hem.


Känns mysigt att ha de så här mycket snö men ändå inte på något vis.

Ha en bra dag!

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: