2009-09-08
 12:34:47

Städat

God middag!

Efter jag lämnat barnen på dagis åkte jag till Johan en sväng och pratade lite sen begav jag mig hemmåt för att sätta fart med disken som jag har dragit på i flera dagar som sagt. Nu är det gjort och jag har precis ätit lite omelätt men jag känner att magen kurrar fortfarande så får gå o se om jag hittar någon grönsakt att tugga på men jag måste erkänna att jag är grymt sugen på godis :D funderar på om man skulle gå ner på stan innan det är dags att hämta barnen på dagis för sen hinner jag nog inte för måste göra maten lite tidigare idag eftersom Casper ska hinna äta klart innan vi ska iväg på hans gympa som är 16.45 Johan brukar ju vara hemma vid ca 16.20 o om vi ska invänta honom kommer Casper inte att hinna äta klart o byta om. Ska bli kul att se hur det går.

Ha en bra dag.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: